Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

söndag 2 augusti 2009

Slut på semestern

I morgon är det jobbdax igen, fast bara tre dagar nu första veckan.
Har en ledig dag och har tagit semester på fredag för att planera min 40-års fest som går av stapeln på lördag.

Jag har stickat en del under semestern (bilder kommer)men har nu hittat ett mönster som jag vill sticka.
Den finns i någon av tidningarna Kreativ Stickning eller
Allt om Handarbete och den har modellnummer 060505.

Den ser ut så här:

Bild från Allt om Handarbete.

Kanske nån som har den och kan hjälpa mig...

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida