Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

söndag 7 juni 2009

Ändringar

Man måste ju förändra sig ibland och denna gång blev det bloggen.

Söndag och jag sitter i soffan medan sambon snickrar.

Jag måste börja tänka lite på vad jag ska ha med mig när vi åker på fredag.
Kläder behövs ju och nåt att sticka (för sticka måste man ju).
Håller på med min sjal i Crisp, men den är ganska tråkig nu när det börjar bli många maskor, men snart är den ju klar (bara halva nystanet kvar...).

Har köpt mobilt bredband så jag kan hänga med i allt när vi är iväg.
Ska kolla bara så det funkar...


"Hmmm undrar vad matte skriver för hemlisar..."

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida