Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

lördag 23 maj 2009

Lördag och allt är lugnt

Nu är man gräsänka på riktigt.
Sambon är på klassträff i Kalmar och jag har tvn helt för mig själv.
Det är tyst och lugnt, tom hundarna tar det lugnt.

Hittade ett kul spel om det är någon som vill utmana mig.
http://sussio.mybrute.com

Jag har det lite tungt med stickningen just nu.
Hittar inget jag vill sticka. Det är nog för att vädret inte är så inspirerande
(för varmt).

Nu ska jag äta halloumi och tztziki tills jag storknar...

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida