Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

torsdag 11 juni 2009

Nu bär det iväg...

I morgon sticker vi!!
Gotland nästa!

Jag ska fira min 40 årsdag i Visby (eller iaf i närheten).
Jag har aldrig varit på Gotland och det ska bli så himla spännande.

Min mamma är ganska sur, dels för att jag inte är hemma
och dels för att jag inte talat om vart vi ska.


Jag ska fira men inte förrän i augusti tänkte jag.
Stor baluns i en förhoppningsvis varm och grön trädgård.

Vi ska bo på Rosas Pensionat för det verkade så himla mysigt.

http://www.rosaspensionat.se/

Måste få med lite stickning också.
Håller på med en irish hiking scarf.
Har stickat den innan.
Jag bara älskar flätstickning och den är så lätt att sticka.



Kanske det kan bli en julklapp...

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida