Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

torsdag 28 maj 2009

Bildredovisning

Jag har ju lite att redovisa i bildväg.
Mössan till brorsans bebis i baby merinoull:
Ser ut som en liten tehuva, men var ändå lite för stor.




Jag fick göra mig några stickmarkörer till den.
Jag har faktiskt aldrig använt såna, men har gjort och gett bort.


Så här blev dom iaf.

Jag har varit hos lilla Stickfrossa också och handlat lite.
Stickväskan blir kanon nu när vi snart ska ut och resa.



Sedan blev det en närbild på älsklingsvovven. Han har varit hos veterinären och blivit röntgad i ryggen.
På röntgenbilden syns det att han har förslitningsskador men som tur är har han inte ont utan bara är stel.





Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida