Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

söndag 26 april 2009

Inte bakis men seg


Lite seg och off idag.
Var på jubileumsfest på Guö Värdshus igår.
Blekinge Trafikskolors Förening "fyllde" 70 år.

På dagen hade vi föreläsning om Introduktionsutbildingen
av Per Hallengren och lite förbundsinformation från vår
ordförande Berit Johansson.

Sedan blev det mingel, mat och lite tal.
Kvällen avslutades med dans.

Himla trevligt med en massa roliga trafiklärare både unga och gamla.
Alltid kul att träffa gamla arbetskamrater och andra kolleger.

Idag tar jag det lugnt, surfar lite och väntar på formel 1 från Bahrain.
Tänkte jag skulle sticka lite också, men väntar lite grann
då jag väntar på besked från BB.
Jo de har åkt in så nu är det bebis på gång på riktigt.
Så det kunde vara kul och kunna ge nåt i "rätt "färg kanske...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida