Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

tisdag 7 april 2009

Ledig dag



Tisdag = ledig dag. Så skönt att slippa jobba för jag behöver ta igen mig. Tänkte ta chansen att gå en runda idag för det verkar som det ska bli en fin dag. Fast på radion sa de att det kunde bli regn och det vill vi ju inte.

Måste åka och handla lite mat till påsk också. Vi ska till mina föräldrar på påskafton men det är ju fler dagar än så. En tur till Kalmar ska det också bli. Ikea, Bauhaus och en runda på Clas Ohlson får nog sig ett besök. Vi ska till Netonnet också för att köpa en present till min mamma.
Det är hon på bilden med Leopold.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida