Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

söndag 5 april 2009

Kamerasladd hittad!

Nu har jag fått tag i kamerasladd så nästa vecka hoppas jag att det kan komma in bilder. Köpte en ny på Tradera.
Jag har ju stickat klart april månads pulsvärmare och ska visa upp dem.

Helgen har varit lugn. Jag har kollat formel 1 och stickat lite. Har börjat på en sjal i crisp som nog blir ganska häftig. Köpte tre nystan i olika färger, tänkte göra några presenter. Köpte dem på Hemslöjden i Karlskrona och det 40% rabatt på dem. Rena fyndet.

Nästa vecka är kortvecka, bara tre dagar för mig. Skönt med påsk. Jag får långledigt också för jag är ledig på tisdag.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida