Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

söndag 29 mars 2009

Söndag

Söndag = slappardag.

Skidskyttet är slut och Helena Jonsson vann världscupen.
Min favorit på herrsidan, tysken Alexander Wolf, har haft en dålig säsong.
Han slutade på 19 plats i världscupen.

Jag har fortfarande inte hittat min usb-kabel till kameran så jag kan inte visa upp mina fina stickade strumpor, men har iaf bestämt att jag ska köpa en ny.

Jag har börjat på aprilpulsvärmarna men har lite problem med tummarna men snart så har jag fixat de också.

Sambon har åkt iväg för att hämta söndagsmiddagen, kebab, så man får väl duka lite.

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida