Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

tisdag 21 april 2009

Härligt vårväder


9 grader i Tromtesunda. Det är vår det.
Jag har ledig dag och ska egentligen ta det lugnt.
Egentligen har jag väl gjort det, har varit och handlat,
varit på biblioteket i Ronneby och lämnat tillbaka en stickbok
som var sista dagen på idag.

Jag har hunnit med en fika hos mamma också.
Vi satt ute i solen, lite kallt men ändå ganska skönt.



Hundarna har fått ben och det är viktigt att inte ligga för nära varandra ifall den ena (lille Ozzy) blir för hagalen.
Det slutar alltid med att Ozzy har båda benen för Leopold tycker inte det är värt att bråka om ben. Finns ju godare saker...




Ska ta tag i min strumpstickning också nu tänkte jag.
Har kommit en bra bit till. Har snart bara tån kvar.

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida