Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

söndag 19 april 2009

Kall söndag.

Formel 1 idag.
Dagen blir alltid lite bättre när det går dåligt för Ferrari.
Det spelar ingen roll hur det går för de andra bara de stora faller.

Jag har gjort en insats i min garderob idag.
Plockat ut lite saker och satt in på Tradera.
Det går ju inte bara att handla saker,
man behöver ju bli av med lite också.
Kanske kan det få ett liv hos någon annan.

Jag har stickat lite på min strumpa.

Har kommit längre än på bilden men orkade inte ta en bild till.

Går också i väntans tider...inte jag egentligen utan min lillebror och hans fru.
De ska bli föräldrar vilken dag som helst nu.
Det ska bli spännande att bli faster.

Etiketter: , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida