Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

torsdag 19 mars 2009

Torsdag och gräsänka

Torsdag igen. Snart är arbetsveckan slut och det ska bli skönt som vanligt.

Har haft jättefullt i schemat ett atg nu men idag var ett par elever sjuka (maginfluensa) så jag hann faktiskt tvätta bilen och tanka under arbetstid.

Hundarna har varit hos mamma idag så de är jättetrötta, och Rikard är på middag med simstyrelsen så jag har det lugnt och skönt. Har tom stickat lite på min andra socka.

Var inne på Stickamera och såg att det var ett nytt byte och givetvis kunde jag inte låta bli att anmäla mig. Jag gillar ju garn och jag älskar choklad...

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida