Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

söndag 7 mars 2010

Helgen...

Fy vad slapp jag är!

Idag har jag inte ens varit utanför dörren, knappt igår heller.
Orken räcker inte till för helgerna utan vardagarna tar all kraft.

Igår var min bror med familj här och käkade.
Sambon har ju fyllt år men de kunde inte komma.
Så det blev grillpremiär för året - åh så gott!

Vi grillade marinerad benfri kotlett, gjorde färska pommes och olika såser.
T o m lille Lukas testade pommes.









Det blev lite efterrätt också. Dajmparfait för de vuxna
och majskrokar till Lukas.
Det var uppskattat från alla håll.

Nu är det snart läggdags...

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida