Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

tisdag 2 mars 2010

Ledig dag

Idag är min lediga dag och som vanligt har jag ont i huvet.
Det är så trist. Förkylningen hänger kvar och jag hostar hela tiden.

Fick mitt sista hemlispaket idag. Kanonbra och helt perfekt!
Tack Karin! Gillar både garnet och färgen.




Jag har varit lite stickaktiv också.
Har gjort pulsvärmarna för februari klara.



Stickade i Drops Karisma.


Jag handlade ju på Strikk nu när vi var i Göteborg. Detta är vad som införskaffades:



Rowan summer tweed i ljusgrönt och Rowan Purelife Revive i nåt rosaaktigt
(basalt heter den nog). Har ingen aning vad det ska bli men nåt blir det...

Etiketter: , , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida