Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

tisdag 9 februari 2010

Bokat!


Nu har vi bokat Gotlandsresan.

Den 13/6 bär det av och jag ska äta saffranspannkaka tills jag kräks
;-)
(nä inte kräkas).

Jag längtar och planerar allt vi ska kolla på.

Vi ska bo på samma ställe som förra året, nämligen på Rosas.



Får väl bara kolla med chefen så man får semester...

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Gotland ser härligt ut!! :-) Nu ligger ditt paket i en brevlåda nära mig och är på väääääg! Äntligen!

Hoppas att brevbäraren är lika snabb som jag var långsam och att du ska gilla innehållet.

Hemliga jag.

9 februari 2010 kl. 20:32  
Blogger hondaflickan sa...

Så spännande!

10 februari 2010 kl. 21:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida