Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

måndag 22 februari 2010

Nu börjar livet...

...komma tillbaka i mig.
Maginfluensan verkar ha flygit sin kos men magen är fortfarande i uppror.
Näsan har börjat rinna igen så man får inte vara glad så länge.

Snöar gör det också så riktigt glad får man ju inte vara ändå.

Skickade mitt sista hemlispaket i fredags så nu kan hon nog hitta mig tror jag.
Så Mikaela hoppas det passade!

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Blogger Mikaela sa...

HEJ HEMLISEN!!! Tusen tack ska du ha för dina underbara paket! Det sista pakete, som kom idag, överträffade alla mina förväntningar. Superglad blev jag!! En annars lite pestig kväll blev helt plöstligt suverän!! Tack så jättemycket! Och nej, jag hade inte hittat dig innan nu ;)

23 februari 2010 kl. 19:50  
Anonymous Petra sa...

Hej Sus!
Hittade din blog hos Rutgers när jag var inne och "tittade till" Lukas. Nu kan jag titta till dig oxå ju. Va bra, för vi hörs & syns alldeles för sällan. Det vore roligt att ses?
Må så gott!
Kram Kusin Vitamin P

24 februari 2010 kl. 12:24  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida