Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

söndag 28 februari 2010

Helgens äventyr

Har varit på resande fot över helgen.

Vi tog en tur till Göteborg för i julklapp
gav jag nämligen sambon teaterbiljetter och det var i fredags det skulle hända.

Vi har bott på First Hotel G som ligger på Centralstationen.
Jättefint men alldeles för varma rum. Jag kan bara inte sova när det är för varmt.

Vi började på Restaurang Söder som serverade supergod mat
och sedan fortsatte vi till Lisebergsteatern och kollade på
Ett makalöst bröllop" med bla Thomas Pettersson.
Den var riktigt bra och skitrolig.

Jag gillar Jeanette Capocci och hon var hur kul som helst.
I lördags så gick vi mest på stan och shoppade.
Var ju tvungen att trilla in en runda på Strikk och handla lite garn. Bild kommer.

Idag var vi uppe tidigt och käkade frukost.
Checkade ut vid 8 och sedan åkte vi till Gekås i Ullared.
Där var inget folk!

Sist vi var där (juli) hittade vi inte ens en parkeringsplats så vi åkte därifrån.
Shoppade lite kläder och bra-att -ha saker.

Kan bara säga att det är skönt att vara hemma igen ...

Ps. Saknar mitt hemlispaket

Etiketter: , , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida