Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

söndag 9 november 2008

Min första bloggning

Nu är det min tur att börja blogga.
Jag är en 39 årig tjej som bor mellan
Ronneby och Karlskrona.
Delar villan med en sambo och två hundar.

Jobbar gör jag som trafiklärare och har gjort det
i 16 år.
Har funderingar på att byta yrke men det verkar inte
bli verklighet inom den närmaste framtiden.

På fritiden är jag ganska slapp, gillar att sitta vid datorn,
men har börjat sticka igen efter ett låååångt uppehåll på
ca 20 år. Jag kan inte säga att jag är speciellt duktig, men
jag är entusiastisk.
Har börjat lite lätt med ett gäng pulsvärmare, fortsatt med
en babyfilt (min lillebror ska bli pappa i april) och just nu håller jag på
med en julklappshalsduk.
Ska försöka fota mina alster och lägga upp dem här.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida