Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

måndag 25 oktober 2010

Maaat!

Nu har jag börjat äta igen äntligen.
12 veckor på soppor och shaker har blivit 25,3 kg mindre på vågen.

Jag är faktiskt ganska så stolt över mig själv.

Men jag känner nu att jag behöver en paus från helfarten och tänker äta
på halvfart till i januari. Då tänker jag börja med mina soppor igen.

Så nu har jag ätit 1 ägg, 2 tsk keso mini och 1 tsk stenbitsrom med lite asiatiska kryddor.
Herregud så gott det var!

Etiketter: , , ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men, vad du är duktig!
Jag klarar bara tre veckor åt gången och just nu ingen vecka alls. Behöver verkligen en nytändning. Hoppas att du kan inspirera mig ;)

26 oktober 2010 kl. 21:04  
Anonymous Anonym sa...

Du är kanonduktig och kan vara hur stolt som helst!!
// Moster

26 oktober 2010 kl. 22:57  
Blogger hondaflickan sa...

Tack så mycket båda två!

27 oktober 2010 kl. 18:15  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida