Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

lördag 25 september 2010

Svampskogen

Vi tog en liten runda i svampskogen nu på förmiddagen.
Jag plockar bara trattkantareller och givetvis vanliga kantareller också,
men jag lyckas aldrig hitta de gula.
Jag en hittade lite grann trattisar men det mesta var smått
så jag får vänta några dagar tills jag går ut igen




Givetvis så var hundarna med.
Det finns ju så mycket att lukta på.

Och så blir man ju trött...



Kanske man får smaka...


Men inte den här.
Vacker är den ju.




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida