Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

fredag 2 oktober 2009

Färdigt

Jag har stickat klart min candle-flamesjal ikväll.

Det började med att jag bara skulle prova om jag fattade
hur man skulle göra , men fortsatte till en hel sjal.
Garnet räckte ju givetvis inte så den är tvåfärgad, men det
gör inte så mycket för jag ska bara ha den själv.

Har ett turkost garn liggande som nog passar till detta
när jag får tummarna ur igen.

Ska börja på en sjal med lövmönster som jag köpte från Yll o Tyll
i ett entrådigt ullgarn i en mörkt grön färg. Blir nog snyggt.

Jag har också fått min choklad- och garnbyteskompis.
Kollar lite på hennes blogg för att kunna hitta på något bra.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida