Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

tisdag 8 december 2009

Sjuk igen

Nu är det inte bara vovven som är sjuk, utan jag också.
Magen krånglar och huvet lite också så jag är hemma.

Vovven mår bättre (har varit hos veterinären igen), får pencillin i spruta
så han får bo hos föräldrarna tom torsdag sedan får han komma hem.

Saknar att ha honom hemma. Lillen tar mycket plats när storebror inte är hemma.

Jag har stickat lite julklappar faktiskt. Foton kommer.
Det har blivit en mössa till, en halskrage och en Baktussjal till mig själv.

Försöker ta tag i alla ufos som ligger...

Krya på mig

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida