Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

söndag 15 november 2009

Hemlis 6

Nu har jag fått min hemlis.
Riktigt spännande vill jag säga.
Det är ju första gången för mig och jag har ju lite idéer.

Det jag funderar på nu är ju vem som fått mig...

Nu har jag hittat min (andra) borttappade kamerasladd så nu kommer lite fler bilder:


Detta är en present till sambons systerdotter, Stickfrossas "Annas muddar".
Givetvis stickade i TeeTee Primavera.
Får väl se om jag ska hinna blocka dem lite också innan jag syr ihop.

Julklappar ska dessa bli:

Mysiga mössor i M&K ecoull. Kul och mysigt garn att sticka i.

Älsklingsvovven har ont i benet så det är lite lugnt här. Får väl se om det blir en tur till veterinären i veckan om det inte blir bättre.


Ajaj i foten.

Etiketter: , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida