Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

måndag 16 november 2009

Älsklingsvovven hos veterinären

Ringde till veterinären idag och fick tid.
Tack chefen för att jag fick ledigt!

Efter ca 2 timmar av sedering, röntgen, drag och böj så kom de
fram till att ett ligament var uttänjt så det var därför han hade så ont.

Nu är han gipsad och fått smärtlindring och nu finns han kvar hos veterinären.
I morgon får jag reda på hur han mår och när jag kan hämta honom.

Lilleman letar och undrar var storebror är.
Vi saknar honom också.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida