Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

torsdag 28 maj 2015

Lite mer...

..flyt i tillvaron skulle behövas nu.
Det känns lite tungt med tanke på att vi till slut fick lämna Gotland pga jobb- och bostadsbrist.
Visst hade vi hittat en ny bostad men det blev för dyrt helt enkelt.

Men nu ska jag då ta nya tag med mitt jobbsökande...eller jag tycker ju att jag har sökt hela tiden i snart 3 års tid men tydligen är det ingen som är intresserad av att anställa någon som jag. Iallafall inte någon som jag är intresserad av att arbeta hos.


Så nu är vi tillbaka i Tromtesunda, Lurvas och jag, och här blir vi nog kvar.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida