Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

fredag 23 mars 2012

Nu

börjar jag piggna till igen.
Fy för att ha influensan.

Här kommer bilden på mitt Hemlis 8-paket.


Jättefint Heavens Handgarn, som jag gillar jättemycket.
Det var påsktema på paketet.

Jag har mina misstankar om vem det kan vara som skickar så fina paket till mig...
Undrar om det är Amanda....

Nu har jag packat mitt eget paket som ska vidare.

Etiketter: , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Skönt att höra att du är piggare igen! Grönt, är ledtråden -den långsökta. Tänk djurens värld. Hoppas du får en fin helg!/Din hemliga vän

23 mars 2012 kl. 20:13  
Anonymous Anonym sa...

Hej och jättetack för de fina paketen som jag fått.
Svampen kommer att smaka underbart i en sås till älgen vi ska äta i påsk! //LisaBeta

31 mars 2012 kl. 21:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida