Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

lördag 6 augusti 2011

Helsingborg



Vi har varit Helsingborg ett par dagar och haft det trevligt.


Bland annat var vi och tittade på Viva la Greta på Fredriksdalsteatern.


Den var ganska kul.

Jag hann med en runda hos Tant Thea också och givetvis så blev det lite garn med hem...























































Etiketter: , , , ,

1 kommentarer:

Blogger Chris B sa...

Trevligt Du varit och hälsat på
Skåne och Tant Thea.
Sett att Du tittat in på min
blogg.Jag är under upplärning.
Tittat på dina fina sjalar.
hälsar chris

21 augusti 2011 kl. 19:25  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida