Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

tisdag 19 juli 2011

Lycklig!

Jag lyckas alltid få världens bästa byteskompisar!









Kolla vad jag fick av Kerstin!







Från vänster: Riktigt röd entrådig ull från Kampes, Colinette Jitterbug,


och entrådig ull i mörk plommon från Färgpaletten.



Och så lyckades hon hitta en krona från 1969 som jag samlar på.

Tack så jättemycket!

Etiketter: , , , ,

2 kommentarer:

Anonymous maria sa...

Vilket härligt paket :-)

19 juli 2011 kl. 22:38  
Anonymous Anna sa...

härligt paket! :)

29 juli 2011 kl. 22:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida