Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

onsdag 29 december 2010

Hemlispaket!

Jag fick mitt (tyvärr) sista hemlispaket för denna gången.




Fabelgarn i min favvisfärg, lavendel, småtomtar och en jättefin pepparkaksgrytlapp!
Tack Anette!

Jag har skickat mitt eget paket till min hemlis idag så jag hoppas hon får det i morgon.

Hoppas det passar Anna-Karin!


Etiketter: ,

3 kommentarer:

Blogger Nettan sa...

Hoppas du blivit nöjd med paketen. Det har varit roligt att plocka ihop sakerna till dig. Det är roligt att skicka men inget slår när paketet ligger i den egna postlådan.
Jag önskar dig ett Gott Nytt År!

29 december 2010 kl. 22:28  
Blogger hondaflickan sa...

Jag är jättenöjd! Du har varit en perfekt hemlis och jag har stickat upp en del av garnet redan!

30 december 2010 kl. 12:37  
Anonymous Anna-Karin sa...

Det passade alldeles utmärkt :-) Tack så mycket hemliskompis :-) Jag har redan använt en del av garnet och det som kom idag komemr snart vara slut det med , tack så hemskt mycket.

30 december 2010 kl. 21:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida