Hondaflickan - mitt (inte så intressanta) liv

Numera 40+, fd trafiklärare med hund- och stickintresse. Bor med man och hundar på landet mellan Ronneby och Karlskrona i Blekinge.

Min bilder
Namn:
Plats: Blekinge, Sweden

söndag 12 december 2010

Dags att börja äta igen!

Nu har jag levt på mina shaker i 16 dagar,
och känner att jag behöver börja äta igen.

Har bestämt att i morgon kväll är det dags för keso och ägg.

Jag ska ut på Xtravaganza och väga mig innan
jag börjar äta för att veta hur jag ligger till.


Det är dags att ladda lite inför julen så man kan äta lite köttbullar och annat på julafton!

Jag stickar en massa nu men det kommert inga bilder förrän efter jul eftersom det är julklappar!

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida